Kognitywistyka

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Dziecięce teorie umysłu i różnice kulturowe w pojmowaniu emocji. Kognitywistyczne warsztaty z prof. Francisco Ponsem i prof. Him Cheung

W ramach projektu badawczego The involvement of language, culture-specific factors and folk intuitions in mind-reading activity and social cognition National Science Center’s grant (Poland) HARMONIA 6 (UMO-2014/14/M/HS1/00436 na lata 2015–2018) prowadzonego przez Arkadiusz Guta 23. października 2017 r. odbyło się spotkanie i warsztaty z prof. Francisco Ponsem (Department of Psychology, University of Oslo), autorem testów i zdań do badania rozwoju rozumienia emocji u dzieci TEC – Test of Emotion Comprehension, badaczem odsłaniającym różnice kulturowe w pojmowaniu emocji, wpływu wczesnej edukacji dziecięcej domowej na zdolności rozumienia i odczytywania stanów emocjonalnych oraz prof. Him Cheung, z Wydziału Psychologii, z Chinese University of Hong Kong, autora licznych tekstów na temat ToM, dziecięcych teorii umysłu i badań międzykulturowych.

Dziecięce teorie umysłu i różnice kulturowe w pojmowaniu emocji. Kognitywistyczne warsztaty z prof. Francisco Ponsem i prof. Him Cheung

Galeria zdjęć

Dziecięce teorie umysłu i różnice kulturowe w pojmowaniu emocji. Kognitywistyczne warsztaty z prof. Francisco Ponsem i prof. Him Cheung
Dziecięce teorie umysłu i różnice kulturowe w pojmowaniu emocji. Kognitywistyczne warsztaty z prof. Francisco Ponsem i prof. Him Cheung

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

ZOSTAW ODPOWIEDŹ