Cultural and environmental factors in socio-cognitive development. Zaproszenie

Wydział Filozofii i Kognitywistyka KUL zapraszają na międzynarodową konferencję pt. Cultural and environmental factors in socio-cognitive development. Konferencja odbędzie się na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II w dniach 22-23 listopada 2018 r.
Cultural and environmental factors in socio-cognitive development
Rozwój poznania społecznego stał się jednym z głównych tematów we współczesnych badaniach z zakresu psychologii poznawczej i powiązanych dyscyplin. Najnowsze eksperymenty wyjawiły, że czynniki środowiskowe – takie jak ilość rodzeństwa, język, który otacza dziecko, oraz otaczająca je kultura – mają wpływ na to, jak dzieci radzą sobie z różnymi testami zdolności poznania społecznego. Ta wrażliwość na czynniki środowiskowe jest interpretowana na szereg różnych sposobów, a dalsze badania empiryczne trwają. Niniejsza konferencja ma na celu umożliwić dyskusję na temat tego, jakie znaczenie ma kultura, środowisko, oraz doświadczenie na nasze rozumienie umysłów oraz inne zdolności wchodzące w zakres poznania społecznego.
Zachęcamy studentów, doktorantów, oraz badaczy na każdym etapie kariery do nadsyłania propozycji prezentacji posteru na konferencji. Zgłoszenia należy przesyłać w formie abstraktów na adres socialcognitionlublin@gmail.com. Abstrakty powinny być anonimowe oraz nie przekraczać 500 słów. Przedłużony termin zgłoszeń to 5 listopada 2018 r. Informacja na temat akceptacji będzie nadesłana 7 listopada br.
Udział jest darmowy, ale uprzejmie prosimy o rejestracje na socialcognitionlublin.eventbrite.com.
CONFIRMED SPEAKERS
- Jedediah WP Allen (Bilkent University, Turkey),
- Marta Białecka-Pikul (Jagiellonian University, Poland),
- Arkadiusz Białek (Jagiellonian University, Poland),
- Him Cheung (previously Chinese University of Hong Kong, Education University of Hong Kong, China),
- Marco Fenici (Bilkent University, Turkey),
- Agnieszka Pluta (Warsaw University, Poland),
- Zuzanna Rucińska (University of Antwerp, Belgium),
- Piotr Konderak (Maria Curie-Sklodowska University, Poland)
- Małgorzata Stępień-Nycz (Jagiellonian University, Poland),
- Marcin Trybulec (Maria Curie-Sklodowska University, Poland),
- Tik-Sze Carrey SIU (The Education University of Hong Kong),
- Adam Putko (Adam Mickiewicz University in Poznań),
- Anna Kamza (SWPS University of Social Sciences and Humanities in Poznań),
- Magdalena Kosno (Jagiellonian University)
- Katarzyna Paprzycka-Hausman (Warsaw University),
- Maciej Haman (Warsaw University).
1 KOMENTARZ