dr hab. Oleg Gorbaniuk, profesor w Instytucie Psychologii na Wydziale Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz w Instytucie Psychologii na Wydziale Pedagogiki, Psychologii i Socjologii Uniwersytetu Zielonogórskiego. Do jego zainteresowań naukowych zalicza się psychologia społeczna, psychologia różnic indywidualnych, ilościowe metody analizy danych, metodologia badań psychologicznych i marketingowych, zachowania konsumenckie marketing polityczny. Obecnie głównie rozwija się w obszarze badań psycho-leksykalnych, percepcji społecznej, wizerunku marki, firmy, polityków, partii politycznych, krajów.
Obronił doktoraty zarówno w dziedzinie psychologii jak i ekonomii. W 2012 roku uzyskał doktora habilitowanego na podstawie pracy pod tytułem: ”Personifikacja marki: perspektywa psychologiczna i marketingowa”. Jest autorem około siedemdziesięciu artykułów naukowych i sześciu książek.
W czasie studiów kognitywistycznych mamy okazję uczęszczać na prowadzone przez Pana Profesora zajęcia dotyczące statystyki.
KONTAKT
ROZKŁAD ZAJĘĆ
KONSULTACJE
.