-
Załóż konto w serwisie rekrutacyjnym KUL (klawisz Zarejestruj się).
- Zaloguj się na konto w serwisie rekrutacyjnym.
- Uzupełnij dane osobowe lub nanieś zmiany w danych osobowych.
- Jeśli nie znasz jeszcze wyników, dalsze kroki możesz wykonać dopiero po ich uzyskaniu.
- Wybierz z oferty kierunek studiów lub kierunki studiów (maksymalnie 3).
- Jeśli wybrałeś więcej niż 1 kierunek ustaw je według priorytetu czyli uszereguj je w takiej kolejności, w jakiej chciałbyś być przyjęty (najważniejszy ustaw najwyżej a mniej ważne niżej na liście kierunków wybranych).
- Uzupełnij wymagane wyniki (z matury, oceny ze świadectwa ukończenia szkoły czy z dotychczasowych studiów).
- Po wybraniu wszystkich zaplanowanych kierunków zatwierdź wybór i wydrukuj kwestionariusz zgłoszeniowy (opcja wydruku kwestionariusza znajduje się w szczegółach kierunku).
- Wydrukuj blankiet wpłaty opłaty rekrutacyjnej. Druk wpłaty znajduje się w zakładce Opłata rekrutacyjna.
- Wnieś opłatę, w terminie rejestracji. Następnego dnia po zakończeniu rejestracji upewnij się, że w zakładce komunikaty pojawiła się informacja o przyjęciu wpłaty.
Pamiętaj masz czas do 6 lipca!
- Sprawdź czy jesteś zobowiązany do składania dokumentów. Jeśli tak złóż je w wyznaczonym terminie.
- Rejestrację możesz uznać jako dopełnioną, jeśli otrzymasz komunikat o zarejestrowaniu na dany kierunek.
- Wyniki zostaną ogłoszone 13 lipca. Jeśli zostałeś przyjęty składaj dokumenty potwierdzające podjęcie studiów do naszego dziekanatu od 14 do 19 lipca.
-
Załóż konto w serwisie rekrutacyjnym KUL (klawisz Zarejestruj się).
- Zaloguj się na konto w serwisie rekrutacyjnym.
- Uzupełnij dane osobowe lub nanieś zmiany w danych osobowych.
- Jeśli nie znasz jeszcze wyników, dalsze kroki możesz wykonać dopiero po ich uzyskaniu.
- Wybierz z oferty kierunek studiów lub kierunki studiów (maksymalnie 3).
- Jeśli wybrałeś więcej niż 1 kierunek ustaw je według priorytetu czyli uszereguj je w takiej kolejności, w jakiej chciałbyś być przyjęty (najważniejszy ustaw najwyżej a mniej ważne niżej na liście kierunków wybranych).
- Uzupełnij wymagane wyniki (ocenę na dyplomie lub średnią ocen ze studiów).
- Po wybraniu wszystkich zaplanowanych kierunków zatwierdź wybór i wydrukuj kwestionariusz zgłoszeniowy (opcja wydruku kwestionariusza znajduje się w szczegółach kierunku).
- Wydrukuj blankiet wpłaty opłaty rekrutacyjnej. Druk wpłaty znajduje się w zakładce Opłata rekrutacyjna.
- Wnieś opłatę, w terminie rejestracji. Następnego dnia po zakończeniu rejestracji upewnij się, że w zakładce komunikaty pojawiła się informacja o przyjęciu wpłaty.
Pamiętaj masz czas do 17 lipca!
- Sprawdź czy jesteś zobowiązany do składania dokumentów. Jeśli tak złóż je w wyznaczonym terminie.
- Rejestrację możesz uznać jako dopełnioną, jeśli otrzymasz komunikat o zarejestrowaniu na dany kierunek.
- Wyniki zostaną ogłoszone 20 lipca. Jeśli zostałeś przyjęty składaj dokumenty potwierdzające podjęcie studiów do Dziekanatu Wydziału Filozofii od 21 lipca do 6 września.
-
Rekrutacja w 4 krokach – tryb wolny:
1. Przygotuj dokumenty:
- podpisany kwestionariusz zgłoszeniowy wydrukowany po zarejestrowaniu się na wybrany kierunek na stronie http://rekrut.kul.lublin.pl (serwis rekrutacyjny),
- kserokopię świadectwa dojrzałości,
- potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej.
Dodatkowo:
Kandydaci na kierunek prawo kanoniczne (studia niestacjonarne)!!!
kserokopię dyplomu ukończenia studiów magisterskich
2. Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji KUL. Możesz:
- dostarczyć dokumenty osobiście do Biura Rekrutacji
- przesłać ich czytelne skany pocztą e-mail na adres rekrutacja@kul.pl
- przesłać pocztą na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14
20-950 Lublin
z dopiskiem: „Rekrutacja KUL”
3. Poczekaj na komunikat o zakwalifikowaniu na studia, który otrzymasz na swoje konto w serwisie rekrutacyjnym.
Komunikat wyświetli się w zakładce „Szczegóły kierunku”.
4. Od wyświetlenia komunikatu masz 5 dni na złożenie
w naszym dziekanacie(!) dokumentów potwierdzających podjęcie studiów (zobacz spis dokumentów ⇒)