Zdalne funkcjonowanie Uczelni – prowadzenie spotkań on-line oraz nauczania na odległość
MS TEAMS
Przypominamy, że nazwa użytkownika w usłudze Office 365 na KUL jest w domenie kul.edu.pl a nie kul.pl / kul.lublin.pl
Czyli nazwa użytkownika kriss w usłudze MS TEAMS jest:
- kriss@kul.edu.pl, jeśli kriss jest pracownikiem
- kriss@student.kul.edu.pl jeśli kriss jest studentem
Jest to najczęściej popełniany błąd przy próbie logowania.
Swoją pełną nazwę użytkownika usługi Office 365 na KUL można sprawdzić w menu Narzędzia -> Office 365 ( https://e.kul.pl/qloffice.html )
Konta w usłudze Office 365 na KUL są zakładane przez DTI dla użytkowników posiadających już konto na e-KUL. Jeżeli w ciągu 2 dni roboczych od założenia konta na e-KUL (lub jego reaktywacji) konto w usłudze Office 365 na KUL nie będzie dostępne prosimy o utworzenie zgłoszenia skierowanego do DTI.
Ponadto informujemy, że Microsoft Teams wymaga właściwej przeglądarki do uruchomienia wszystkich funkcjonalności: zalecana przeglądarka to Google Chrome lub Microsoft Edge (nowy). Najlepszym jednak sposobem jest instalacja dedykowanej aplikacji Microsoft Teams ze strony https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-365/microsoft-teams/download-app
Poniżej znajduje się seria dokumentów (pdf) do pobrania, zawierające instrukcje używania narzędzi:
- Instrukcja uzyskania dostępu do usługi Microsoft Office 365 na KUL
- Instrukcja korzystania z aplikacji TEAMS udostępnionej w ramach Office365 i podłączenia się do spotkania
- Instrukcja tworzenia zespołów klasowych oraz grup studenckich, notesu zajęć i obsługi zadań
- Instrukcja uruchamiania audio, video i użycia lekcji zdalnych
- Instrukcja użycia Microsoft Forms czyli elektroniczne ankiety i testy
- Link do szkolenia video z Microsoft Teams: Zdalne nauczanie z Microsoft Teams od podstaw (odtworzenie szkolenia wymaga wcześniejszego zalogowania się do Microsoft Teams)
MOODLE